KKK

KKK

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

See KKK lehekülg sisaldab vastuseid mõningatele kõige sagedamini esitatud küsimustele AEG seadmete kohta. Kui teil on oma seadmega probleeme, kasutage meie Veaotsingut. Laiendage oma seadme kasutusvõimalusi, uurides meie veebipoes saadaolevate tarvikute valikut.

Pesumasinad

1. Kas ma saan pesumasina ühendada ka soojaveevarustusega?
Me ei soovita pesumasinat soojaveevarustusega ühendada. Tehniliselt saavad meie pesumasinate sisselaskeklapid hakkama kuni 65-kraadise veega, kuid pesuprogrammid ei kasuta püsivalt kuuma vett. Pidev kuuma vee kasutamine võib pesutulemusi halvendada. Lisaks on meie eest- ja pealtlaetavad pesumasinad spetsiaalselt mõeldud kasutama just külmaveeühendust.

2. Miks ei leia ma veebisaidilt oma pesumasinat?
Veebisaidil kuvatakse ainult praegu tootmises olevad mudelid. Kui te oma mudelit ei leia, võib see olla vanem või on tegemist mõne erilise mudeliga – palun pöörduge lisateabe saamiseks oma edasimüüja poole.

3. Kui vana on minu pesumasin?
Oma pesumasina vanuse saate teada toote andmesildil oleva seerianumbri järgi. Esimene number näitab aastat ja teine ja kolmas number näitavad tootmisnädalat. Näiteks 13500016: 35. nädal aastal 2001.

4. Minu pesumasin kuvab veakoodi. Mida see tähendab?
Veakoodidel on erinevad tähendused sõltuvalt tekkinud probleemist. Kasutage meie Veaotsingut, et leida konkreetne veakood ja uurida, kuidas probleemi saaks lahendada.

5. Mida tähendavad minu pesumasinal olevad sümbolid?
Kui te ei tea täpselt, mida teie seadmel olevad sümbolid tähendavad, siis lugege kasutusjuhendit, mis oli teie tootega kaasas. Kui teil kasutusjuhendit ei ole või puudub sellele juurdepääs, võite selle alla laadida siit.

6. Miks hakkab pesumasin haisema?
Sellel võib olla erinevaid põhjusi, näiteks – kas tegu on läppunud lõhnaga või pigem kõrbelõhnaga? Seda, millised võivad olla võimalikud põhjused ning kuidas potentsiaalseid probleeme ennetada, lugege meie veaotsingust.

7. Minu pesumasin ei tööta. Kelle poole peaksin pesumasina parandamiseks pöörduma?
Kui te ei suutnud probleemi lahendada meie Veaotsingu abil, võite alati taotleda ka litsentseeritud tehniku kohalesaatmist. Täitke vorm, et tellida hooldus.

8. Kust leian oma pesumasina kasutusjuhendi?
Kui teate oma toote mudelit ja tootenumbrit, võite uue kasutusjuhendi alla laadida siit.

Lugege rohkem

Kuivatid

1. Miks ei leia ma veebisaidilt oma kuivatit?
Veebisaidil kuvatakse ainult praegu tootmises olevad mudelid. Kui te oma mudelit ei leia, võib see olla vanem või on tegemist mõne erilise mudeliga – palun pöörduge lisateabe saamiseks oma edasimüüja poole.

2. Kui vana on minu kuivati?
Oma kuivati vanuse saate teada toote andmesildil oleva seerianumbri järgi. Esimene number näitab aastat ja teine ja kolmas number näitavad tootmisnädalat. Näiteks 13500016: 35. nädal aastal 2001.

3. Minu kuivati kuvab veakoodi. Mida see tähendab?
Veakoodidel on erinevad tähendused sõltuvalt tekkinud probleemist. Kasutage meie Veaotsingut, et leida konkreetne veakood ja uurida, kuidas probleemi saaks lahendada.

4. Mida tähendavad minu kuivatil olevad sümbolid?
Kui te ei tea täpselt, mida teie seadmel olevad sümbolid tähendavad, siis lugege kasutusjuhendit, mis oli teie tootega kaasas. Kui teil kasutusjuhendit ei ole või puudub sellele juurdepääs, võite selle alla laadida siit.

5. Minu kuivati ei tööta. Kelle poole peaksin kuivati parandamiseks pöörduma?
Kui te ei suutnud probleemi lahendada meie Veaotsingu abil, võite alati taotleda ka litsentseeritud tehniku kohalesaatmist. Täitke vorm, et tellida hooldus.

6. Kust leian oma kuivati kasutusjuhendi?
Kui teate oma toote mudelit ja tootenumbrit, võite uue kasutusjuhendi alla laadida siin.

Lugege rohkem

Ahjud

1. Kuidas ahju puhastada?
Alumiiniumpinda võib puhastada tavalise nõudepesuvahendi ja veega. Roostevaba pinda võib puhastada ka spetsiaalse puhastusvahendiga, mida saab osta meie veebipoest.

2. Miks ei leia ma veebisaidilt oma ahju?
Veebisaidil kuvatakse ainult praegu tootmises olevad mudelid. Kui te oma mudelit ei leia, võib see olla vanem või on tegemist mõne erilise mudeliga – palun pöörduge lisateabe saamiseks oma edasimüüja poole.

3. Kui vana on minu ahi?
Oma ahju vanuse saate teada toote andmesildil oleva seerianumbri järgi. Esimene number näitab aastat ja teine ja kolmas number näitavad tootmisnädalat. Näiteks 13500016: 35. nädal aastal 2001.

4. Minu ahi kuvab veakoodi. Mida see tähendab?
Veakoodidel on erinevad tähendused sõltuvalt tekkinud probleemist. Kasutage meie Veaotsingut, et leida konkreetne veakood ja uurida, kuidas probleemi saaks lahendada.

5. Mida tähendavad minu ahjul olevad sümbolid?
Kui te ei tea täpselt, mida teie seadmel olevad sümbolid tähendavad, siis lugege kasutusjuhendit, mis oli teie tootega kaasas. Kui teil kasutusjuhendit ei ole või puudub sellele juurdepääs, võite selle alla laadida siit.

6. Minu ahi ei tööta. Kelle poole peaksin ahju parandamiseks pöörduma?
Kui te ei suutnud probleemi lahendada meie Veaotsingu abil, võite alati taotleda ka litsentseeritud tehniku kohalesaatmist. Täitke vorm, et tellida hooldus.

7. Kust leian oma ahju kasutusjuhendi?
Kui te oma toote mudelit ja tootenumbrit, võite uue kasutusjuhendi alla laadida siit.

Lugege rohkem

Pliidid

1. Kuidas ühendada elektri-, keraamiline või induktsioonpliit vooluvõrku?
Pliit tuleks ühendada 2 x 230 V (kahefaasilisse) elektrivõrku kvalifitseeritud elektriku poolt.

2. Kus asub minu pliidi gaasivooliku ühenduskoht?
Gaasivooliku ühenduskoht asub pliidi tagakülje parempoolses osas.

3. Kuidas pliiti puhastada?
Soovitame kasutada keraamilise pliidi puhastusvahendeid, mida saate osta meie veebipoest. Esmalt kasutage pliidikaabitsat ja seejärel keraamilise pliidi puhastusvahendit.

4. Miks ei leia ma veebisaidilt oma pliiti?
Veebisaidil kuvatakse ainult praegu tootmises olevad mudelid. Kui te oma mudelit ei leia, võib see olla vanem või on tegemist mõne erilise mudeliga – palun pöörduge lisateabe saamiseks oma edasimüüja poole.

5. Kui vana on minu pliit?
Oma pliidi vanuse saate teada toote andmesildil oleva seerianumbri järgi. Esimene number näitab aastat ja teine ja kolmas number näitavad tootmisnädalat. Näiteks 13500016: 35. nädal aastal 2001.

6. Minu pliit kuvab veakoodi. Mida see tähendab?
Veakoodidel on erinevad tähendused sõltuvalt tekkinud probleemist. Kasutage meie Veaotsingut, et leida konkreetne veakood ja uurida, kuidas probleemi saaks lahendada.

7. Mida tähendavad minu pliidil olevad sümbolid?
Kui te ei tea täpselt, mida teie seadmel olevad sümbolid tähendavad, siis lugege kasutusjuhendit, mis oli teie tootega kaasas. Kui teil kasutusjuhendit ei ole või puudub sellele juurdepääs, võite selle alla laadida siit.

8. Minu pliit ei tööta. Kelle poole peaksin pliidi parandamiseks pöörduma?
Kui te ei suutnud probleemi lahendada meie Veaotsingu abil, võite alati taotleda ka litsentseeritud tehniku kohalesaatmist. Täitke vorm, et tellida hooldus.

9. Kust leian oma pliidi kasutusjuhendi?
Kui teate oma toote mudelit ja tootenumbrit, võite uue kasutusjuhendi alla laadida siin.

Lugege rohkem

Külmikud ja sügavkülmutid

1. Minu külmik/sügavkülmuti haiseb, kuidas sellest lõhnast vabaneda?
Electrolux müüb spetsiaalseid külmikule/sügavkülmutile mõeldud lõhnaeemaldajaid. Lisateavet lõhnaeemaldajate kohta leiate meie veebipoest. Soovi korral võite neid ka siit osta.

2. Miks ei leia ma veebisaidilt oma külmikut/sügavkülmutit?
Veebisaidil kuvatakse ainult praegu tootmises olevad mudelid. Kui te oma mudelit ei leia, võib see olla vanem või on tegemist mõne erilise mudeliga – palun pöörduge lisateabe saamiseks oma edasimüüja poole.

3. Kui vana on minu külmik/sügavkülmuti?
Oma külmik/sügavkülmuti vanuse saate teada toote andmesildil oleva seerianumbri järgi. Esimene number näitab aastat ja teine ja kolmas number näitavad tootmisnädalat. Näiteks 13500016: 35. nädal aastal 2001.

4. Minu külmik/sügavkülmuti kuvab veakoodi. Mida see tähendab?
Veakoodidel on erinevad tähendused sõltuvalt tekkinud probleemist. Kasutage meie Veaotsingut, et leida konkreetne veakood ja uurida, kuidas probleemi saaks lahendada.

5. Mida tähendavad minu külmik/sügavkülmutil olevad sümbolid?
Kui te ei tea täpselt, mida teie seadmel olevad sümbolid tähendavad, siis lugege kasutusjuhendit, mis oli teie tootega kaasas. Kui teil kasutusjuhendit ei ole või puudub sellele juurdepääs, võite selle alla laadida siit.

6. Minu külmik/sügavkülmuti ei tööta. Kelle poole peaksin külmik/sügavkülmuti parandamiseks pöörduma?
Kui te ei suutnud probleemi lahendada meie Veaotsingu abil, võite alati taotleda ka litsentseeritud tehniku kohalesaatmist. Täitke vorm, et tellida hooldus.

7. Kust leian oma külmik/sügavkülmuti kasutusjuhendi?
Kui teate oma toote mudelit ja tootenumbrit, võite uue kasutusjuhendi alla laadida siin.

Lugege rohkem

Õhupuhastid

1. Kuidas puhastada õhupuhasti filtreid?
Filtreid saab pesta nii nõudepesumasinas kui käsitsi – loputage need hoolikalt ja kuivatage enne tagasi õhupuhastisse panemist. Nõudepesumasinas pestes võivad filtrid muutuda valgeks.

2. Miks ei leia ma veebisaidilt oma õhupuhastit?
Veebisaidil kuvatakse ainult praegu tootmises olevad mudelid. Kui te oma mudelit ei leia, võib see olla vanem või on tegemist mõne erilise mudeliga – palun pöörduge lisateabe saamiseks oma edasimüüja poole.

3. Kui vana on minu õhupuhasti?
Oma õhupuhasti vanuse saate teada toote andmesildil oleva seerianumbri järgi. Esimene number näitab aastat ja teine ja kolmas number näitavad tootmisnädalat. Näiteks 13500016: 35. nädal aastal 2001.

4. Minu õhupuhasti ei tööta. Kelle poole peaksin õhupuhasti parandamiseks pöörduma?
Võite alati taotleda ka litsentseeritud tehniku kohalesaatmist. Täitke vorm, et tellida hooldus.

5. Kust leian oma õhupuhasti kasutusjuhendi?
Kui teate oma toote mudelit ja tootenumbrit, võite uue kasutusjuhendi alla laadida siin.

Lugege rohkem

Ühenduvus

Mida läheb ühenduvusfunktsiooni kasutamiseks vaja?
– Nutitelefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud rakendus My AEG. 
Laadige alla Apple store'ist või Google Play'st.
– Apple: telefon või tahvel. Vähemalt iOS 8.0 või uuemat. Android: telefon või tahvel: Vähemalt Android 4.0.3 või uuemat
– Wi-Fi ruuterit, mis toetab 2,4 GHz b/g/n protokolli WPA-ga või WPA2 koos internetiühendusega.
– AEG seadet koos ühenduvusfunktsiooniga.

Mis saab siis, kui mu seade on paigutatud kohta, kus Wi-Fi signaal pole piisavalt tugev?
Kui seade asub kohas, kus Wi-Fi signaal on nõrk, tuleks kasutada Wi-Fi leviala laiendajat.

Kas ka teised perekonnaliikmed võivad My AEG äpi kaudu sama seadmega ühenduse luua?
Jah. Tuleb vaid My AEG äpp alla laadida, samade tunnustega sisse logida ja jälgida, et nutitelefon või tahvel oleksid ühendatud seadmega samasse võrku.

Kust leida juhised ühenduvusfunktsiooni kasutamise alustamiseks?
Kiirjuhend

Kuidas kasutab AEG isiklikke andmeid, mis on seadme registreerimiseks vajalikud?
Tingimused

Kust saan täiendavat abi oma pesuseadme ühendamise ja kasutamise kohta?
Kui teil on ühendatav seade kodus juba olemas ja teil on vaja abi seadistamisel ja alustamisel, siis pöörduge meie tehnilise klienditeeninduskeskuse poole. Kui soovite infot ühendatavate pesuseadmete kohta üldiselt, siis pöörduge meie klienditeeninduse poole.

Lugege rohkem